Zoeken Vraag het forum

Oren dicht na het plaatsen van oorbuisjes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Erica

Hoi, ik heb al 3 jaar lang dat ik druk voel in mijn oren en een plopje hoor. Als laatste oplossing heb ik vandaag in beide oren een oorbuisje laten zetten. Mijn oren zitten sinds de ingreep dicht; zelfs als ik een boertje laat, voel ik enorme druk in mijn oren en een scherpe pijn. Daarnaast klink ik verkouden en is mijn gehoor aangetast, ik hoor alles namelijk alsof ik in een tunnel zit. Overal lees ik dat mensen na de ingreep vrij direct geen klachten meer hebben en ik begrijp niet hoe het kan dat mijn klachten erger zijn geworden. Volgens de KNO moet ik afwachtenmaar deze pijn is niet vol te houden. Iemand ervaringen hiermee? Tips?

10 reacties
    Reageren
    Ellebel

hoi, ik heb precies hetzelfde. 3 dagen geleden een buisje gekregen in linkeroor. Sinds gisteren stekende pijn bij gapen en zelfs boeren. Het lijkt of mn gehoir ook weer minder is.

Is het bij jou vanzelf over gegaan of moet ik de huisartsenpost bellen?

Reageren
    Jacq

Hoi, hier exact hetzelfde ook 3 dagen geleden 1 buisje laten plaatsen in linker oor en sindsdien deze klachten.

Is het bij jullie inmiddels al verbeterd?

Reageren
    zonnetje

@jacq, hier precies hetzelfde. Bij mij is het nu 1,5 wkn geleden en alles nog steeds potdicht, erg benieuwd of het bij jou al wat beter gaat.

Reageren
    Kim

Deze berichten . Zijn al oud
    Ik heb 12 dec.2024 een buisje gekregen
    . Na 4 weken nog doof
    Kno arts heeft geen idee. Een van jullie ervaring

Reageren
    Koeman

Oor dicht naplaatsen buisje is dit normaal ?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan maar eigenlijk moet je dat even navragen bij de poli KNO

Reageren
    Guuk. Koeman

Guuk
    Bij. Wie is het gehoor. Weer hersteld
    Ikhheb een week geleden een buisje in mijn oor

Ben hartstikke doof geworden daarna
    Afwachten,???????

Reageren
    John (moderator)

Je kunt contact opnemen met de poli KNO en dat navragen

Reageren
    Valentyn

Ik heb 3 dagen geleden buisjes laten zetten (beide oren). Sindsdien een enorm dof gevoel in beide oren en een hele hoge piep. Geen pijn verder.

Reageren
    Kadie

Hoi heb 3 wk geleden buisje in rechteroor gekregen omdat ik middenoorontsteking had en daardoor doof was aan dat oor.Nu met buisje hoor ik weer 70% prima voor mij alleen heb nu last van lawaai en oorsuisen in avond bij slapen gaan .

Reageren
Reageer op: Oren dicht na het plaatsen van oorbuisjes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.