- ziehetnietmeerzitten30 augustus 2018 om 22:11
Ik begrijp niet wat ee met mij aan de hand is ik bn naar de huisarts geweest voor mijn probleem heb soms last van amandelsteentjes ik hoest ze er soms uit maar als ik in mijn keel kijk zie ik niks zitten. vorige week had ik een keelontsteking ik kon niet slikken praten ging ook moeilijk en sindsdien stink ik heel erg uit mijn mond daarvoor al een beetje maar ik hebhet idee dat het nu veel erger is ik zelf ruik helemaal niks maar ik zie dat mensen op meters afstand het gewoon ruiken en vaak zelfs beginnen te hoesten . het lijkt alsof niemand mij wilt helpen ik ben ook naar de kno geweest die zegt dat ik speekselstenen heb, toen ik haar vroeg of dat een stank veroorzaakte wist zij het niet zeker, ze heeft alleen gevraagd of ikhet zelf ruik. dat is niet het geval verder deed ze er niks meer mee ik heb het gevoel dat ik gewoon aan de kant geschoven wordt. ik heb een halsecho gedaan daarna en wou de radioloog een paar vragen stellen over mijn probleem. door haarwerd ik ook snel aan de kant geschoven ik kreeg een antwoord van ja datis een vraag voor de kno en ze wist niet hoe snel ze uit de kamer moest zijn waarschijnlijk vanwege de vreselijke geur. Mensen ik heb van alles geprobeerd! gorgelen met citroen, zout aluin grapefruitzaad extract, azijn en NIETS HELPT IK BEN RADELOOS! Ik durf niet meer bij mensen in de buurt te komen je ruikt het zelfs als ik mijn mond dicht heb wat kan ik doenn ik voel me hier zo depressief door help mij aub