- Rotje3 augustus 2018 om 02:31
hoi ik ben een meisje van 15 en ben afgelopen week samen met 4 vrienden naar Lloret geweest op vakntir. Het was zo’n vakantie als wat je eigenlijk altijd hoort over de uitgaansgelegenheid Lloret. Maar na ongeveer 4 dagen begon de ellende. Ik kreeg heel veel keelpijn en moest heel veel hoesten. En nu heb ik ook nog last van mn longen tijdens het ademen. Heeft iemand miss een idee waardoor dit komt en of dit vanzelf over gaat? Miss door de drank?? Of door het roken ??
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2018 om 09:47Misschien een keelontsteking…ga naar de huisarts met de klachten
ReagerenCarola en Remon20 augustus 2026 om 23:04In de transfer naar het vliegveld van Lloret de Mar en op het vliegveld en in het vliegtuig was bijna iedereen aan het hoesten en proesten nu zijn we weer thuis in Nederland hopelijk gaat het morgen weer beter anders moet ik de huisarts bellen
ReagerenCarola20 augustus 2026 om 23:08Ik denk dat we in Lloret de Mar iets hebben opgelopen we mijn zoon en ik hebben keelpijn en we zijn allebei de hele avond al aan het hoesten ook op het vliegveld van Barcelona en in het vliegtuig en ook meerdere mensen
Reageren