- Anoniem12 juni 2018 om 23:00
Ik heb nu ongeveer 4 dagen last van mijn keel. Zaterdag heeft een vriend van mij een papiertje van een rietje achter in mijn keel geschoten. Dit deed best wel veel pijn. Echter de dagen erna deed mijn keel nog veel meer pijn. Mijn keel ziet er ook niet bepaald goed uit. Er zitten een paar witte vlekjes bij mijn huig en een flinke witte streep achterin mijn keel(zie foto). Iemand een idee wat het kan zijn?
Bijlagen:
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juni 2018 om 02:45Het zou een schimmelinfectie kunnen zijn. Ga met de klachten nasr de huisarts
ReagerenHoef16 augustus 2018 om 08:56Weet je al wat het is? Ik heb dezelfde witte streep in mijn keel.
ReagerenMars4 maart 2019 om 19:26Ik begrijp dat dit laat komt voor degenen die oorspronkelijk de vraag hebben gesteld maar voor de mensen die hier nog langs komen en zich hetzelfde afvragen; Wat te zien is in de foto lijkt erg op post nasale drip, een overmaat aan slijm in de keel afkomstig van de neus. Dit kan op zichzelf al keelpijn veroorzaken, maar het kan ook een indicatie zijn van iets anders. Een verkoudheid, bijvoorbeeld.
ReagerenMars4 maart 2019 om 19:38Witte vlekjes in de keel en op de amandelen zijn overigens vaak een ophoping van voedselresten, bacteriën en dode cellen. Hoewel ook dit kan duiden op een infectie is het niet altijd het geval. In geval van een infectie is het vaak ernstiger en is er ook roodheid.
ReagerenDaisy9 juli 2022 om 09:14Ik heb exact hetzelfde en het duurt nu ook inmiddels 4 dagen. Gaat dit vanzelf over? Keelsnoepjes, keeldrankjes werken niet
ReagerenAnoniem14 januari 2023 om 06:47Ik heb op dit moment precies dezelfde streep. Iemand al een idee wat dit is?
ReagerenFMK9 februari 2023 om 10:00Ik heb dit al bijna een jaar sinds een covid besmetting, kno arts en huisarts noemen het post nasal drip.
Reageren