- Renee15 december 2017 om 11:27
Vannacht werd ik wakker omdat ik geen adem kreeg, alsof mijn luchtpijp helemaal was afgesloten (zowel mijn vriend als ik waren een beetje in paniek). Dit heb ik eerder gehad, maar dit was toen niet tijdens mijn slaap. Als ik een slok water drink, gaat mijn luchtpijp weer open. Daarna kan ik gewoon weer goed ademhalen, alleen ben ik dan wel buiten adem.
Ik heb dit al een tijdje niet meer gehad. De laatste keer was 2 jaar terug, maar ik krijg hier toch een beetje angst door. Ik heb geen allergieën en ben ook niet verkouden.
Ik vraag me af of dit normaal is, dat dit wel eens gebeurd en of meerdere mensen hier last van hebben. Is water drinken een goede oplossing of kan ik dit beter niet doen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 december 2017 om 11:31Het kan een spasme zijn. Dan wel eens optreden. Als je er op korte termijn weer last van zou krijgen, ga dan naar de huisarts. je had geen maagklachten?
ReagerenRenee15 december 2017 om 11:40Ik had geen maagklachten.
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2017 om 11:44Dan zou het een spasme kunnen zijn. zoals ik al schreef: komt het op korte termijn weer voor, ga dan naar de huisarts.
Reageren
Je kunt natuurlijk ook eerder gaan als er erg ongerust over bent