- snorbruis5 december 2017 om 14:07
Ik heb sinds 4 dagen, last van misselijkheid, soms licht gevoel in het hoofd en verkoudheid.
nu heb ik al 3 dagen dat mijn linkeroor erg suist en wat drukkend aanvoelt en een erg drukkend/beklemmend gevoel in mijn hoofd bovenop met daarbij soms wat duizeligheid.
ook soms als ik mijn hoofd beweeg maken mijn oren een prrrr geluid net of blaast er iemand in mijn oor dit is vooral als ik bijvoorbeeld iets zwaars til en me daar voor in moet spannen (ook bij het poepen bijvoorbeeld).
ook heb ik het de hele tijd heel warm of juist koud en geen koorts.
is dit gewoon een griep of verkoudheid? Of iets anders?
11 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 december 2017 om 14:21Een griep zou kunnen of een verkoudheid
ReagerenSnorbruis6 december 2017 om 21:30John (moderator)
6 december 2017 om 21:53Ben je nog nooit eerder verkouden geweest of een griepje gehad?
Reagerensnorbruis7 december 2017 om 12:56jaa dat wel maar niet met zoveel duizeligheid
Reagerensnorbruis7 december 2017 om 12:58het drukkend gevoel in mijn hoofd is wel alweer over gelukkig, nu alleen de duizeligheid en verkoudheid nog
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2017 om 13:19Dat gaat ook weer over. Gewoon even uitzieken?
ReagerenSnorbruis11 december 2017 om 09:17Hoe lang kan zoiets ongeveer duren?
zit te denken aan bijholteontsteking heb alle symptomen.
En voel weinig verbetering
Gisteren een goede dag gehad maar nu weer de hele neus dicht.
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2017 om 09:54Dat is moeilijk te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts en laat dan naar de bijholten kijken.
Reagerensnorbruis19 december 2017 om 10:32Gisteren bij de huisarts geweest, die zei dat mijn trommelvlies bol staat.
heb nu neusspray meegekregen, wat is de oorzaak van een bol trommelvlies?
ReagerenJohn (moderator)
19 december 2017 om 10:36Doorgaans ontstaat dat door overdruk vanuit het binnenoor. Een verkoudheid kan dat veroorzaken
Reagerensnorbruis19 december 2017 om 10:53dan wacht ik de verkoudheid af en hoop dat het snel overgaat
Reageren