Zoeken Vraag het forum

Bloedneus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ilise

Hoi mijn naam is ilise ik ben 21 jaar en heb een vraagje

Ik heb de afgelopen maanden al last van un soort slijm achter mijn neus wat ik los moet schrapen nu heb ik sinds 3 dagen geleden een bloedneus gehad die bloedneus kwam toen ik mijn neus ging snuiten ik snoot zelf niet hard en er kwam bloed uit het bloed stroomde niet uit mijn neus maar ik moest het er uit snuiten

Nu heb ik dit al 3 dagen en elke keer als ik een bloedneus heb gehad lijkt het of mijn neus loser komt dus zeg maar dat ik ietjes beter er door kan ademen en het slijm achter mijn neus word ook minder

Kan dit een reineging zijn van het lichaam ik voel mij verder niet ziek of moe of duizelig

Ps vroeger als kind ik was 8 of 9 hebben ze bij mij gebrand dus zeg maar een aarder in mijn neus dicht gebrand omdat ik heel veel last had van bloedneusen dit hebben ze maar aan 1 kant gedaan alleen weet ik niet meer welke kant dit is wat ik hier mee wil zegen is is dat ik er om bekent sta bloedneuzen te hebben alleen heb ik er heel lang geen last meer van gehad en nu opeens wel weer

Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik wil mijn huisarts ook niet voor niets bellen die man heeft het al zo druk

Gr elise

7 reacties
    Reageren
    Omg

ooo wat erg ik typ gewoon mijn eigen naam verkeerd :p

Reageren
    John (moderator)

slijm achter mijn neus wat ik los moet schrapen nu heb ik sinds 3 dagen geleden een bloedneus gehad die bloedneus kwam toen ik mijn neus ging snuiten   Door het schrapen en het snuiten kan er klein bloedvaatje stuk gaan. En als je blijft schrapen en snuiten, gaat dat bloedvaatje tekens weer stuk en kan niet goed genezen.

Reageren
    Dankje

dankjewel tandor dus ik hoef hier voor niet de huisarts te bellen

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor, je hebt er immers alleen maar last van met snuiten en het zijn geen echte spontane bloedneuzen.

Reageren
    opluchting

Okee dat is een opluchting :p

maar kan het ook kloppen wat ik vertelde dat door het bloed het slijm achter mijn neus minder word miss dat het bloed het opruimt van binnen of weet je dit niet 🙂

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden

Reageren
    Geen probleem :)

het is iedergeval wel minder en super bedankt voor u hulp ik voel me al een stuk fijner 😀

fijne avond nog 🙂

Reageren
Reageer op: Bloedneus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.