- Ilise16 oktober 2017 om 23:00
Hoi mijn naam is ilise ik ben 21 jaar en heb een vraagje
Ik heb de afgelopen maanden al last van un soort slijm achter mijn neus wat ik los moet schrapen nu heb ik sinds 3 dagen geleden een bloedneus gehad die bloedneus kwam toen ik mijn neus ging snuiten ik snoot zelf niet hard en er kwam bloed uit het bloed stroomde niet uit mijn neus maar ik moest het er uit snuiten
Nu heb ik dit al 3 dagen en elke keer als ik een bloedneus heb gehad lijkt het of mijn neus loser komt dus zeg maar dat ik ietjes beter er door kan ademen en het slijm achter mijn neus word ook minder
Kan dit een reineging zijn van het lichaam ik voel mij verder niet ziek of moe of duizelig
Ps vroeger als kind ik was 8 of 9 hebben ze bij mij gebrand dus zeg maar een aarder in mijn neus dicht gebrand omdat ik heel veel last had van bloedneusen dit hebben ze maar aan 1 kant gedaan alleen weet ik niet meer welke kant dit is wat ik hier mee wil zegen is is dat ik er om bekent sta bloedneuzen te hebben alleen heb ik er heel lang geen last meer van gehad en nu opeens wel weer
Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik wil mijn huisarts ook niet voor niets bellen die man heeft het al zo druk
Gr elise
7 reactiesReagerenOmg16 oktober 2017 om 23:02ooo wat erg ik typ gewoon mijn eigen naam verkeerd :p
ReagerenJohn (moderator)
16 oktober 2017 om 23:12slijm achter mijn neus wat ik los moet schrapen nu heb ik sinds 3 dagen geleden een bloedneus gehad die bloedneus kwam toen ik mijn neus ging snuiten  Door het schrapen en het snuiten kan er klein bloedvaatje stuk gaan. En als je blijft schrapen en snuiten, gaat dat bloedvaatje tekens weer stuk en kan niet goed genezen.
ReagerenDankje17 oktober 2017 om 00:00dankjewel tandor dus ik hoef hier voor niet de huisarts te bellen
ReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2017 om 00:06Nee hoor, je hebt er immers alleen maar last van met snuiten en het zijn geen echte spontane bloedneuzen.
Reagerenopluchting17 oktober 2017 om 00:15Okee dat is een opluchting :p
maar kan het ook kloppen wat ik vertelde dat door het bloed het slijm achter mijn neus minder word miss dat het bloed het opruimt van binnen of weet je dit niet 🙂
ReagerenJohn (moderator)
17 oktober 2017 om 00:24Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden
ReagerenGeen probleem :)17 oktober 2017 om 00:28het is iedergeval wel minder en super bedankt voor u hulp ik voel me al een stuk fijner 😀
fijne avond nog 🙂
Reageren