Zoeken Vraag het forum

raadsel wat ik heb aan keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jantina

ben al jaar aan tobben met mijn keel en neus, paar keer mee naar dokter geweest.

eerst was het een luchtweginfectie dus een kuur voor gehad. hielp niet dacht nou wacht een paar weken misschien werk het nog na.

toen zat er wat vocht bij de longen en klieren in keel waren opgezet.

toen weer naar dokter geweest en was een andere dokter dan mijn eigen dokter.

die heb in keel gekeken en die zei tja ik denk dat het een soort van koortslip is maar dan in je keel.

ze zag paarse stippen achterin de keel. Nog nooit van gehoord maar ja je neem het van een dokter aan.

dus weer een andere kuur gehad daar ben ik net mee gestopt maar heb niet het idee dat dat geholpen heeft. was zware kuur.

symptomen die ik heb zijn: veel slijm in keel, vooral in de ochtend zit helemaal vast en moet het lost hoesten of roggelen, maar hele dag door voel ik het in mijn keel zitten.

ene keer is weer even weg en zo heb ik het weer.

zere keel vlakbij me adamsappel heb ik het idee want als ik daar druk is gevoelig.

zingen kan even en dan gaat het steeds zeerder doen en moet je echt moeite doen om eruit te persen.

soms voel ik gewoon met ademhalen dat slijm in borstkast heen en weer gaat ofzo soort gezaag niet heel hard hoor en niet altijd.

als ik in badkamer bij dochtertje ga zitten als ze in bad zit voel ik ook dat dichttrekt en in ruimtes waar gerookt word ook daar heb ik heel veel last van en dag later ook nog.

ben dan kortademig en heb idee dat ik niet heel ver kan inademen.

mijn neus zit ook soort vlies wat vaak dichtzit, het is geen snot en heb geen last van loop neuzen. moet ook niet niezen.

vind beetje gek dat dokter 2 x wat anders zeggen van mijn keel, dus vandaar even hier op forum, misschien dat iemand ook zulke klachten heb.

ben getest op hooikoorts maar dat heb ik niet.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de KNO-arts

Reageren
Reageer op: raadsel wat ik heb aan keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.