- Steve11 juni 2017 om 15:02
<span style=”font-family: Verdana; font-size: small;”>hallo
Een paar maanden terug liet ik mijn sinussen opereren en het neusbeentje werd ook ineens rechtgezet (stond scheef na gebroken neus). Echter heb ik nog steeds last van een gezwollen en verstopte neus.
Na het spoelen van mijn neus met een spoelfles merk ik dat er vocht blijft zitten ergens achter in mijn neus. Dit vocht kan ik niet uitsnuiten, en maakt dat ik nog slechter door mijn neus kan ademen en erg ‘door mijn neus’ spreek.
Wanneer ik na het spoelen mijn hoofd helemaal voorover buig (vb op het toilet), en dan terug mijn hoofd omhoog breng, loopt er nog een deel van het spoelwater uit mijn neusgaten. Is dit eigenlijk normaal?
Aan verstopte sinussen kan het allemaal niet meer liggen, aangezien deze opengemaakt zijn.Dank!</span>
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 juni 2017 om 15:19Dat zijn vragen die ik zo ook niet kan beantwoorden. Ik zou wel terug gaan naar de KNO-arts voor de zwelling
ReagerenSteve11 juni 2017 om 15:26Dankje.
Ja volgende week heb ik een nieuwe afspraak bij de arts die mijn neus geopereerd heeft, en ik heb ineens ook een afspraak in een universitair ziekenhuis gemaakt, in de hoop dat ze mij daar kunnen helpen….
Reageren