Zoeken Vraag het forum

Drukkend gevoel in keel, bijna niet meer kunnen eten.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • LilyRose

Hallo,

Sinds 3 à 4 weken heb ik een drukkend gevoel in mijn keel. Net of deze wordt dichtgeknepen. Dit kan zomaar opkomen, maar verergert als ik in beweging ben. Een stuk lopen gaat niet meer zonder elke 5 minuten stil te staan/te zitten.

Ik hoest vrij veel en het grootste probleem is eten. Er zijn op dit moment maar een zestal producten die ik nog kan eten zonder dat deze klachten opkomen. Soms tijdens het eten, maar vaak 1 tot 2 uur later. Heb soms ook het gevoel of er eten in mijn keel blijft hangen.

Ik ben nu zo’n 10 kg afgevallen in de laatste weken.

Vorige week heb ik tevens tijdens een vliegreis met opstijgen en dalen zo’n drukkend gevoel op mijn keel gehad. Dit heb ik tijdens een vliegreis nog niet eerder gehad.

Herkent iemand zich in deze klachten? En heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Ik ben op dit moment voor langere tijd in het buitenland en ben bij een arts geweest, maar voel me helaas niet erg serieus genomen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Heb je veel stress/spanningen?

Doe eens de test op:  https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
Reageer op: Drukkend gevoel in keel, bijna niet meer kunnen eten.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.