- Dj6 mei 2017 om 15:50
Hallo, Ik heb een licht opgezwolle huig nu voor 3 dagen, Ben gisteren naar de huisarts geweest en die zegt dat mijn huig licht geririteert is. Maar nu nog steeds niet minder geworden, Als ik slik, Slik ik op me huig wat erg vervelend is, Ik slik metoclopramide tegen kokhalsen en misselijkheid dus dat helpt wel een beetje, Maar toch blijf ik met een iritante huig zitten, Ook heb ik een soort van stralende pijn naar mijn linker oor, Het is niet heel erg, Maar wel vervelend, Wat kan ik zelf doen tegen een opgezwolle huig, Ik slik strepsils en drink veel water, Maar heeft weinig zin. Ik wou naar de SEH gaan, Maar weet niet of dat veel zin heeft, Want wat kunnen ze er aan doen? Waar ik me het drukst om maak is, Of het mogelijk is om te stikken in je huig, Mijn dokter zegt van niet maar toch vind ik het maar eng
2 reactiesReagerenDj6 mei 2017 om 15:53Als ik me mond open heb is de huig gewoon klein, Maar waneer ik me mond sluit word die lang voor mijn gevoel
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 16:30Je kunt niet stikken in je huig. En strepsils helpen zeker niet. Zo min mogelijk op letten en regelmatig een slokje koud water nemen.
Reageren