- Elisabeth14 april 2017 om 11:01
Hallo,
Ik heb minstens 3 keer per jaar het gevoel van een keelontsteking. Een paar dagen geleden werd ik weer wakker met een pijnlijke keel en slijmophoping en het is nog steeds niet weg. ’s ochtends word ik zwetend wakker en slikken doet pijn. Ik heb mijn amandelen al eens laten nakijken, maar deze waren volgens de dokter zo klein dat hij ze haast niet zag. Ik heb ook mijn bloed laten prikken, maar ik had een grote hoeveelheid vitamine D in mijn bloed en was dus erg gezond. Ook heb ik een operatie aan mijn neus gehad omdat ik vaak verkouden was en dit is eigenlijk alleen maar erger geworden na de operatie. Ik heb altijd zakdoekjes bij me.
Ik ben enkele keren per jaar ziek, verkouden of heb griep. Ik slik levertraan en Echinaforce druppels, ik eet goed en gezond, slaap genoeg, drink veel water, maar niets helpt om weerstand op te bouwen. Wat zou dit nou kunnen zijn en hoe kom ik er vanaf?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 april 2017 om 11:15Moeilijk om daar antwoord op te geven. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de KNO-arts en laat ernaar kijken.
ReagerenElisabeth14 april 2017 om 11:28Hmm daar ben ik dus al geweest via de dokter, en ik heb toen een operatie aan mijn neus gehad, wat het zou verhelpen volgens hem. Want mijn neusschelpen zouden te groot zijn en het tussenschot is ‘recht’ gezet. Nu heb ik er alleen maar meer last van en aan mijn keelpijn en het tikken in mijn oren (die open klappen bij elke slik / gaap) verstopte neus is niets veranderd. Zou dit niet iets met de slijmvliezen te maken kunnen hebben? Het liefst krijg ik gewoon een dosis antibiotica want ik heb het gevoel dat er een virus in mijn lichaam zit die er maar niet uit gaat…
ReagerenJohn (moderator)
14 april 2017 om 11:36het kan met de slijmvliezen te maken hebben… ik zou toch terug gaan naar de KNO arts
Reageren