- Mc13 april 2017 om 16:40
Wij gingen uit eten, En ik nam een wat harder scherper broodje, En tijdens het eten kreeg ik brandende stekende pijn in me keel alsof er eten een wondje maakten, Ik had dit nog nooit eerder gehad dus raakte behoorlijk in paniek, Die avond begon ik te kokhalzen want het ging maar niet weg, Overgeven deet ik ook, Nu 2,5 maand later is het er nog, Elke dag weer, Ben naar de KNO arts geweest, en heb een onderzoek gehad met een slangetje via de neus, Was niks op te zien, Ik vertelde ook, Dat het niet helemaal in me keel zit maar tussen de ingang van de mond naar de keel, Wat je dus niet met een slangetje via de neus zou kunnen zien dan, Maar in me mond kijken is geen oplossing, Want dan ga ik kokhalzen dat heeft dus geen zin. Ik had de dokter gevraagt of ik onder narcose kon, maar daar deet hij niet aan, Nu blijf ik dus met dit probleem zitten en het beheerst echt me leven, Vaak kokhalzen en overgeven, En alles wat ik probeer met eten, Het gaat niet weg, Ik ben ook bang dat ik een keer stik ofzo, Ik denk dus dat het wondje misschien wel genezen is, Maar dat er zo een wit velletje of een korstje opzit wat dus niet weg gaat, Wat blijft zitten en hard is, Drukt constant tegen me gehemelte aan, Met praten en met slikken voel ik het heel erg, Met eten heb ik er geen last van.
Is er iemand die hier bekent mee is? En of een oplossing heeft? Ik hoor het graag
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 april 2017 om 17:24Je zult dan toch naar de dokter moeten en ernaar laten kijken.
ReagerenNilanthi20 januari 2020 om 10:14Bovenstaande is al een ouder bericht, vraag me af hoe het afgelopen is, ik heb dit namelijk sinds gisteren ook… bij mij was het een rauw stukje bloemkool wat een pijn gaf en nog steeds bij slikken doet mn keel zeer, ik gaf gisteren bij hoesten bloed op..
Reageren