- C.1 januari 2017 om 10:09
Hallo,
Ik heb sinds afgelopen donderdag een soort van keelpijn aan 1 kant ik voel het alleen als ik slik het lijkt tussen m’n keel en oren in te zitten maar als ik gaap trekt het door naar m’n nek. Veder voel ik me niet ziek en als ik in m’n keel kijk zie ik geen gezwolle amandelen o.i.d. ook voel ik me verder niet ziek. Wat zou dit kunnen zijn? Het voelt een beetje aan als een blauwe plek zo’n soort pijn bij het slikken of gapen.9 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 januari 2017 om 10:51Het kan toch een beginnende keelpijn zijn of een oorontsteking. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenShirley27 december 2017 om 19:20Ik heb het ook en bij mij bleek hetmijn speekselklier te zijn
ReagerenSanne25 maart 2018 om 12:30Wat was bij jou de uitkomst? Ik heb hier nu ook last van.
ReagerenMliss19 mei 2018 om 20:23Hoi Sanne, wat was jouw uitslag? Ik heb nu al een aantal weken pijn aan mijn linkerkant van mijn keel en trekt door naar mijn oor. Doet echt zeer. Voelt beurs, alsof het een ontsteking is. Maar de huisarts zegt dat ik gespannen ben. Ik kan het mij niet voorstellen omdat het wel erg pijn doet.
Ik hoor graag van je. Groeten
ReagerenThomas2 januari 2022 om 07:57Hallo
Reageren
Ik heb ongeveer drie dagen geleden keelpijn gekregen aan bijde kanten
Maar de ene dag heb ik pijn aan een kant als ik slik en aan de andere kant niet
Als ik in men mond voel achter men verste tand staat het ook wat gezwollen
Wat zou dit kunnen zijn ?John (moderator)
2 januari 2022 om 15:17Een keelontsteking?
ReagerenSuzan2 januari 2022 om 15:27Corona?
ReagerenElleke8 januari 2022 om 16:44Ik heb dit sinds januari vorig jaar. Halverwege corona kreeg ik dit en het is nog steeds aanwezig..
Reageren
Een spier halverwege mn keel die nog steeds pijn doet. De GGD kende deze klacht toen niet?Kees Veenstra28 april 2025 om 07:49Sinds ik in december en jamnisti volgens m’n arts RS of coron heb gehad heb ik nu nog april 2025 last aan één kant van keel onder rechterkant. Geen last van slikken ook last van m’n oor. Rechts.
Reageren