Zoeken Vraag het forum

Verstopt neusgat met gedruppel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Robert

Hoi
    Sind gisteren na het opstaan zit mijn rechterneusgat vast met af en toe wat gedruppel.
    Ik kan hem niet snuiten of ophalen, als ik in de spiegel kijk zie ik geel slijm zitten van achteren,
    maar dat krijg ik er niet uit.
    Als ik peuter met een doekje komen er taie rode stukken slijm uit.
    Ik heb een natuurlijke neusspray ,maar die werkt momenteel niet en niezen of een zelfgemaakte zoutoplossing helpt ook niet.
    Zelf had ik al gedacht om die taaie stukken eruit te trekken met een pincet , is dit een goed idee?
    Of moet ik om een zwaardere neusspray gaan ?
    Graag hulp of tips gezocht , mijn dokter werkt niet op zaterdag en ik betaal het 3 dubbele by een andere dokter ,vooral op zaterdag.

Mvg Robert

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Probeer een andere neusspray. Xylometazoline 1mg/ml
    Beter om niet in je neus te gaan peuteren.

Reageren
    Robert

Hoi
    Het gaat al beter , dokter zei me ook dat ik koorts heb.
    Mijn neus krijg ik zoonder neusspray maar een klein beetje vrij , hoe meer ik snuit of hem optrek
    des te meer hij verstopt geraakt. Ik wacht nog een weekje , hopelijk kan ik dan trg perfect ademen.
    Mvg

Reageren
    John (moderator)

Nog even volhouden. Stomen kan ook helpen.

Reageren
Reageer op: Verstopt neusgat met gedruppel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.