- Anoniem1 februari 2023 om 19:07
Beste,
Onlangs had ik een wondje op mijn balzak omdat ik er had aan gekrabt heel onschuldig maar toen ik wat mijn geslachtsdeel onderzocht zag en voelde ik een niet echt bolletje maar ik niet meteen iets wat altijd voel. Ook heb ik nooit echt mijn balzak gecontroleerd en vroeg dus af of dit ernstig of ongerustellend is? Namelijk sukkel ik al een tijdje van buik klachten en misselijkheid met hoofdpijn kan dit de oorzaak zijn en zo ja wat is dit? Of is dit normaal heeft iedereen dit? Of is dit toevallig onstoken of gezwollen? Dit bolletje lijkt net boven mijn linker teelbal te bevinden Ik ben momenteel wat bang…. bedankt.
Bijlagen:
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 februari 2023 om 19:11Ik kan zo helaas niet veel ontdekken. De kwaliteit van de foto is slecht wat belichting betreft. Maar misselijkheid en hoofdpijn zou je van zoiets toch echt niet moten krijgen
Reageren
Ga naar de huisarts en laat ernaar kijkenAnoniem1 februari 2023 om 19:18John (moderator)
1 februari 2023 om 19:43Ik kan het zo helaas niet zeggen
ReagerenAnoniem1 februari 2023 om 19:56Oke geen probleem…. nu ik nog steed niet weet wat het is kan ik wel de muren op lopen ik kom helemaal gek 😬
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2023 om 20:00Niet helemaal gek komen maar naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken
Reagerenano22 april 2024 om 15:09Hoe is dit afgelopen?
Reageren