Zoeken Vraag het forum

Vaag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Albert

Hallo,

Mijn vraag is als volgt: ik heb een poosje last van dat het lijkt alsof er soort druk bij mijn bal is en vaag ook een beetje iets daar boven( dus onder mijn buik eigenlijk) het is een beetje gevoelig. Het is ook niet altijd. Het geeft bijvoorbeeld meer gemak als ik een lossere onderbroek aan doe en mijn broek wat minder strak als u mij begrijpt. Ik heb toch bij de huisarts een half jaar geleden een scan van mijn bal laten maken omdat ik toch wat ongerust was. Daar bleek echter dat alles er goed uit ziet. Nu blijf ik de klachten toch nog wel een beetje hebben maar ik weet niet wat het zou kunnen zijn. Op een scan zien ze toch wel alles? Mijn huisarts gaf toen aan dat ik me geen zorgen hoef te maken maar zou het misschien iets met een zenuw in mijn lies te maken kunnen hebben? Ik hoor graag!

4 reacties
    Reageren
    Albert

Of misschien iets met mijn bekken spieren? Verder ben ik een jongen van 20 jaar oud.

Reageren
    John (moderator)

Als er een scan is gemaakt en er was niets op te zien, kan ik het wel met de huisarts eens zijn. Het zou je bijbal kunnen zijn die wat gevoelig is. Je bekkenbodemspieren is ook een mogelijkheid. Heb je er vooral last van na bepaalde activiteiten? Of bij erecties zonder dat er een zaadlozing heeft plaats gevonden?

Reageren
    Albert

Hoi John,

nee van beide nooit last. Heb verder ook geen andere klachten. Zou het niet iets met mijn darm of maag te maken kunnen hebben? Huisarts zei dat dat ook niet echt zou kunnen … wat is je advies voor nu? Teruggaan of..?

Reageren
    John (moderator)

Er zal verder niet veel aan te doen zijn vrees ik. Je zou hooguit naar een bekkenbodenfysiotherapeut kunnen gaan om de spanning van je bekkenbodemspieren te laten meten

Reageren
Reageer op: Vaag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.