Zoeken Vraag het forum

Pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nina

Ik heb op 21 mei een keizersnede gehad met wat complicaties, waardoor ik een aantal dagen in het zkh moest verblijven. Ik heb alleen op mijn rug kunnen liggen in het ziekenhuis bed. Ik heb sinds dien last van mijn schouderblad/longen/spieren? Geen idee wat het is. De pijn is alleen voelbaar wanneer ik op mijn rug lig en dan vervolgens diep ademhaal. Het gevoel alsof mn hele long pijn doet. Dit heb ik niet als ik gewoon lig, zit sta of lop. Puur wat ik boven hier bescrhijf. Ziekenhuis heeft bloed afgenomen, maar kon niets vinden en denken dat het spieeen zijn. Maar als het spieren zijn waarom heb ik dan geen last bin zitten staan lopen? De pijn zit diep overigens bij liggen diepademen.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hi, ik heb je vraag doorgestuurd aan onze huisarts.

Reageren
    Nina

Dankuwel

Reageren
    Peter (huisarts)

Als er is gekeken in het bloed naar infectie en/ of longembolie-tekenen zou ik me geen directe zorgen maken. Maar het is wel vervelend.
    De houdingsafhankelijke pijn kan voortkomen uit druk op je wervelkolom/ ribben. Het zou een idee kunnen zijn om een fysiotherapeut/ manueel therapeut een te laten controleren of je niet een wervelstandsafwijking (iets uit het lood gedrukt door het liggen..) hebt opgelopen.
    Dat is eenvoudig door een manueel therapeutisch onderzoek te controleren.

Reageren
    Nina

Bedant voor u reactie. Ik moet vandaag voor het eerst fysio. Ik zal dit ook meenemen.

Reageren
Reageer op: Pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.