Zoeken Vraag het forum

Griep? Of ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lies

Hoi, ik maak me een beetje zorgen..
    Gister middag begon ik me niet zo lekker te voelen. Ik kreeg koude rillingen, een beetje griepachtig hoofdpijn en een algeheel slap gevoel. Moe beroerd last van me armen, bovenrug en schouders. Maar later in de avond begon ik ook last te krijgen van mijn rechterbeen. Een soort van spierpijn, doffe pijn beklemmend gevoel. In me bovenbeen en soms voel ik het in me onderbeen tot aan mn voet. Spierpijn, slap dof pijn. Is dit griep? Kan je daardoor pijn hebben in 1 been?
    Waar lijken deze klachten op? Maak me dan meteen weer zo erge zorgen

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wellicht griep of corona

Reageren
    Lies

Dank je wel voor je reactie John. Kan je dan pijn hebben in 1 been? Het zit namelijk of boven, maar nu voel ik het weer in me onderbeen. Vanaf me scheen tot aan me voet. En of vanaf me bovenbeen helemaal tot aan mn tenen.

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen. Als je er ongerust over bent neem dan contact op met de huisarts

Reageren
    Lies

Dankje. Is het iets om ongerust over te worden? Ik ben nog al snel bang. Ik voel echt hoofdpijn slap beroerd maar die pijn in me been maakt me dan onrustig

Reageren
    Lies

Is het iets om ongerust van te worden? Heerst er op dit moment griep?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou er niet onegerust over worden als ik de griep of corona zou hebben

Reageren
    Lies

Ja deze klachten begonnen gister met:
    IJskoude rillingen
    Spierpijn
    Slap gevoel
    Hoofdpijn
    Benauwd

Zijn dit griep klachten?

En later op de avond begon dus de pijn in me been.

Ik voel hele erge kou in me lichaam op dit moment. Zijn dit typische griep klachten? Ik ben altijd zo super bang. Heerst het op dit moment? Sorry voor al deze vrageb

Reageren
    Suus

Ja er heersen griep virussen en wat je beschrijft zijn typische griep klachten.
    Als je er zo ongerust over bent, bel dan gewoon je huisarts.
    Wellicht kan die je geruststellen.

Reageren
    Lies

Ook het gevoel dat je geen kracht hebt en echt alleen kan en wil liggen. Geen eetlust? Super koud gevoel in je lichaam/benen.

Heerst er griep of corona?

Reageren
    Suus

Ja er heersen allerlei virussen, griep, corona en meer.
    En ja, dat zijn typisch dingen die daar bij passen.
    En het “drama” wat jij daar van maakt, zal zorgen dat je alles nog een stuk erger ervaart.
    Neem een paracetamol, zorg dat je goed blijft drinken en neem.de tijd om uit te zieken.
    Of bel morgen je huisarts, zodat die je gerust kan stellen.

Reageren
    Lies

En de pijn in 1 been tot aan voet kan dan dus ook daardoor komen?

Ik ga een paracetamol innemen en proberen dit los te laten. Ik ben heel angstig ingesteld en krijg dan nog meer paniek van klachten die wat anders zijn dan de rest.

Reageren
    Lies

Is benauwd zijn ook typische griepklacht? Ik heb trouwens geen koorts maar wel echt rillingen door me lichaam. Hoofdpijn, slap last van me schouders spieren.

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan. Kijk eens op internet welke symptomen er zijn van griep of corona

Reageren
    Lies

Moet je dan niet perse koorts hebben?
    Ik voel me echt zo slap, benauwd, beroerd, hoofdpijn en daarbij ook nog eens angst. Terwijl ik vrijdag wel in aanraking ben gekomen met iemand die ziek was. Kan ik aangestoken zijn?

Reageren
Reageer op: Griep? Of ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.