Zoeken Vraag het forum

Verhoogde witte bloedcellen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Midas

Beste,

Sinds 2022 heb ik verhoogde witte bloedcellen, in 2020 was dit nog niet het geval heb sinds 2022 ook alle onderzoeken laten doen ivm leukemie of andere bloedziektes hier kwam echter nooit iets uit voort aangezien mijn witte bloedcellen altijd schommelen tussen de 16-22 en voor de rest alles goed staat er werd in het dna onderzoek ook geen blasten gevonden en ook geen klieren die opgespannen staan. Moet zelf wel toegeven dat dit iets is wat ik niet vaak zie voorkomen bij andere mensen, heb wel redelijk veel last van spierpijn maar hier ook meerdere onderzoeken voor gehad en er werd niks vastgesteld via dit forum probeer ik nog met mensen in contact te komen die ook met dit “fenomeen” te maken hebben

Reageer op: Verhoogde witte bloedcellen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.