Zoeken Vraag het forum

Verhoogde T-lymfocyten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Andreas

Hallo iedereen,
    Ik ben andreas uit Antwerpen,

Ik heb maandag bloed laten trekken, bij een reumatoloog. Ik heb mijn uitslag online al binnen gekregen. Waarop staat dat mijn t-lymfocyten cd3 2900 zijn {normale waarde 2000} de reumatoloog is in verlof. Waardoor ik bij mijn huisarts ben geweest. Maar hij wist ook niet hoe het juist zat. En raadde me aan om te waxhten. Maar ik natuurlijk meteen gaan googlen en kwam uit op leukemie… heeft iemand er ervaring mee, of weet iemand iets meer over deze waarden? Thanks

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ze zijn verhoogd maar niet schrikbarend. Het is vooral een treken van een (doorgemaakte) infectie.

Reageren
    Andreas

Bedankt john voor je reactie, maar wat bedoel je met doorgemaakte?

Groetjes

Reageren
    John (moderator)

Een infectie die je eerder hebt gehad

Reageren
    Andreas

Dank je voor de uitleg, ik hoop het. Ik ben wel bang om eerlijk te zijn.

Reageren
    John (moderator)

Je bent bij een reumatoloog geweest. Ik neem dan aan dat je gewrichtsklachten of spierklachten hebt?

Reageren
    Andreas

Hoi john,

Ja klopt, maar ik was negatief getest op reuma. En heb last van duizeligheid. Dus heeft ze een uitgebreider bloedonderzoek gedaan.

Reageren
    John (moderator)

Ik zie met de verhoogde T cellen geen directe aanleiding om aan leukemie te denken hoor. daar zou je dan ook andere klachten van moeten hebben

Reageren
Reageer op: Verhoogde T-lymfocyten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.