Zoeken Vraag het forum

lymfeklieren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jarne

sinds enkele maanden heb ik in de hals een verdikte klier zitten toen werd er een echo van gemaakt die bleek goed te zijn. sinds kort heb ik aan de andere kant van de hals ook 2 kleine voelbare klieren zitten. voor de rest geen andere klachten moet ik mij zorgen maken?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Jebent niet ziek of recent ziek of verkouden geweest? Geen problemen met tanden of tandvlees?

Reageren
    jarne

in januari eens verkouden geweest verder geen problemen met de tanden of tandvlees

Reageren
    John (moderator)

Lymfeklieren kunnen na zo’n infectie nog lang aanwezig blijven, dat is verder geen probleem. Vooral als je er vaak aanzit. En ook niet ernstig of gevaarlijk

Reageren
Reageer op: lymfeklieren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.