- Anoniem30 maart 2016 om 20:50
Hallo,
Ik had vorig seizoen van voetbal een kampioens wedstrijd ( die hebben we gewonnen ) en toen was het heeeeel koud en regende het ook. In de rust ( na 30 minuten ) werd ik helemaal duizelig en kreeg ik zwart te zien, ook hoorde ik een super hard geruis in me oren en hoorde ik alles heeeel erg raar. Mijn trainster heeft me nog maar net opgevangen of ik was met me kop op de grond gevallen. Tegenwoordig heb ik het heel vaak, heel vaak in de rust van voetbal, de vorige keer had ik gedoucht en toen ging me moeder me haar invlechten en stond een tijdje ( ongeveer 15 minuten ) ik werd duizelig en ging snel zitten. Ik kreeg weer zwart te zien en had het gevoel dat ik moest overgeven. Het gaat meestal na 5 tot 7 minuten gewoon weer helemaal goed. Ik ben super bang en ik vond het eigenlijk ook heel eng. Ik durf niet naar de huisarts te gaan want ik ben bang voor naalden. Dus ik hoopte op advies van iemand wat het misschien zou kunnen zijn ofzo. Groetjes Kim ( 13 jaar )2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 maart 2016 om 21:12Er kunnen verschillende oorzaken zijn. Te weinig drinken, de bloedsuikerspiegel, de bloeddruk….. je zou toch even naar de huisarts moeten om ernaar te laten kijken.
ReagerenAnoniem19 mei 2016 om 15:16ik heb dat inderdaad ook gehad, ik heb 2 jaar geleden een hevige oorontsteking gehad waarbij ik voor de eerste keer ben flauwgevallen, en nu bij iedere menstruatie en inspanning zie ik zwart, ook altijd als ik opsta ook. ik ben ervoor naar de dokter geweest en ze zeiden dat het gewoon bij de puberteit hoort, daarbij heb ik een lage bloeddruk en werd me aangeraden dropjes te eten, ook tijdens dagen dag je flauw bent of dat je je moet inspannen is het verstandig goed te ontbijten en de hele dag door gezond te blijven eten, zodat je bloedsuiker niet in de war raakt.
Reageren