Zoeken Vraag het forum

Soort balletje in balzak

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dag allemaal,

Vast onder aan mijn rechter testicel, niet direct vast maar met een soort verbinding van bloedvaten ofzo, zit een soort hard balletje dat pijn doet als ik erin knijp. Het zal ongeveer een doorsneede van een milimeter of 3 รก 5 hebben.

En zo is het al een jaar of 8, misschien wel 10 zelfs. In die tijd is het dus nooit groter geworden. (ben 25 jaar oud)

Ik ben verder nooit ziek,voel me fit, doet geen pijn (behalve als ik er in zou knijpen of bijvoorbeeld een bal in mn zak geschoten krijg, maar dat lijkt me normaal)

Nu is het alleen zo dat mijn vriendin graag heeft dat ik er voor de zekerheid toch maar mee naar de dokter ga. Ik zie dit eerlijk gezegd wat minder zitten en dacht probeer het eerst eens op een forum.

Groeten en alvast bedankt

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

hoi, heb je misschien ooit operatie gehad dat je balletjes niet waren ingedaald?
    ik heb dit ook

Reageren
    John (moderator)

Het kan een deel van je bijbal zijn.
    Als je er verder geen last van hebt, en er geen veranderingen optreden hoeft dat geen probleem te zijn. Je kunt natuurlijk voor de zekerheid even bij je huisarts langs gaan. Blijf het wel in de gaten houden. Als het gaat groeien, ga dan in ieder geval wel naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Soort balletje in balzak
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen fotoโ€™s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.