- Anoniem18 augustus 2014 om 08:45
Hoi Forum,
Ik ben een meisje van 18 jaar en ik heb ruim een jaar een opgezette klier onder mijn linkeroksel.
Toen ik de zwelling voor het eerst ontdekte dacht ik dat het wel weg zou gaan. Het is dus nooit weggegaan, maar ik had nooit motivatie om naar de huisarts te gaan omdat het simpelweg geen pijn deed.
Nu heb ik even gegoogeld, en ik vraag me af of het een Hodgkin-lymfoom is? Ik vertoon wel de symptomen. Of is het gewoon een opgezette klier die niet weg wil? Doet een onschuldige opgezette klier er wel zo lang over om weg te gaan of moet ik echt naar de huisarts?
Alvast bedankt!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 augustus 2014 om 11:39Een lymfeklier kan inderdaad lang opgezet blijven. Als je je er ongerust over maakt ga dan naar je huisarts.
ReagerenAnoniem21 augustus 2014 om 19:39Ik ben naar de huisarts gegaan en hij wist niet wat het was.
Ik heb nu een afspraak bij het ziekenhuis voor een echo. Ik ben wel benieuwd…
ReagerenAnoniem21 augustus 2014 om 19:40Oh het is tevens geen klier die opgezet is! Er zit wel iets, het moet alleen onderzocht worden.
ReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2014 om 07:39Okay, dan maar eens even de echo afwachten. Misschien een cyste
Reageren