Zoeken Vraag het forum

Diepliggende huidkanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anneke

25 jaar geleden verbrand door zonnebank.
    Altijd jeuk ( zo nu en dan sterk ) op de plekken die verbrand op mijn rug en stuit.
    Nu pijn in de huid en jeuk IN de huid . Dermatoloog meerder keren geweest in die jaren ziet niks verontrustend (?) alleen een ouderdomsplekje eruit gehaald twee jaar geleden . Moet ik mij zorgen maken? C T scan longen gehad lymfeklier van 6 mm gezien de test was goed .. kunnen ze huidkanker zien op een CT scan met contrastvloeistof ? Ik heb het idee dat er kanker zit in mijn zenuwen door constante eikels op die plekken . Ik gebruik daarvoor een vette zalf .
    Met vriendelijke groet, Anneke
    D

1 reactie
    Reageren
    Suus

Je verhaal is een beetje vaag, om het zo maar uit te drukken.
    Je bent bang dat kanker in je zenuwen hebt en gebruikt daarvoor vette zalf?
    Waarom? Die zalf bereikt je zenuwen niet en heeft geen effect op kanker. Wat voor “eikels” bedoel je?
    Daarnaast heeft een dermatoloog huidkanker uitgesloten en na een ct is er geconstateerd dat verder onderzoek niet nodig is.
    Je hebt na uitgebreid onderzoek dus geen kanker.
    Bespreek de klachten nog eens met de huisarts of dermatoloog, wellicht zijn er huidzenuwen of onderhuidse zenuwen beschadigd doordat je verbrand bent geweest.
    Vraag je huisarts of dermatoloog of een verwijzing naar een neuroloog of Pijnpoli zinvol zou kunnen zijn.

Reageren
Reageer op: Diepliggende huidkanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.