Uiteraard heb ik een afspraak staan bij de huisarts maar die is pas volgende week en ik ben op zoek naar geruststelling voor nu.
Ik heb enkele weken terug (denk rond kerst) een bruin vlekje op mijn oogwit net onder mijn bovenste ooglid ontdekt. Toen niet bij stilgestaan, echter zag ik hem afgelopen zondag nog zitten en was benieuwd wat het kon zijn, ben gaan googlen en kwam meteen uit bij oogmelanoom. Ik heb er meteen een foto van naar de huisarts gestuurd en kreeg als antwoord “denk dat het niets is” maar hangt af van het beloop. Toch zat het me niet lekker en heb ik een afspraak gemaakt om het op spreekuur te laten zien. Ondertussen ben ik gaan druppelen met oogdruppels die ik thuis had liggen, zit antibiotica in. De vlek is kleiner en lichter geworden, kan dit met een oogmelanoom? Ik ben een beetje hypochondrisch en kan dit niet loslaten totdat ik bij de huisarts ben. Weet iemand mij te vertellen of ik me zorgen moet maken? Het lijkt me sterk dat kanker uit zichzelf met oogdruppels kleiner kan worden maar toch blijft de angst hangen.