Zoeken Vraag het forum

Erwt achtig bultje in nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fleur

Hallo allemaal,
    Sinds de zomer heb ik een bultje in mijn nek.
    Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee hebt, goed of slecht. En of ik hier mee naar de huisarts moet of dat dit niets bijzonders is.
    Ik wil namelijk niet raar overkomen bij de huisarts.

Alvast bedankt.

2 reacties
    Reageren
    S.A.

Denk dat je beter gewoon naar de huisarts kunt gaan. Die kan je bij twijfel gelijk doorverwijzen.

Iemand anders kan een bultje hebben wat op dat van jou lijkt,maar dat betekent niet dat het dezelfde oorzaak heeft. Door op een forum ervaringen te vragen kun je of onnodig ongerust gemaakt worden,of een foute diagnose krijgen omdat jou specifieke geval niet onderzocht wordt.

Reageren
    Fleur

Bedankt voor de snelle reactie. Maar wil liever niet voor niets naar de huisarts gaan. Voel ik me zo’n “doem” denker. Dus vandaar de vraag of het nodig was of niets bijzonders is.

Reageren
Reageer op: Erwt achtig bultje in nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.