Zoeken Vraag het forum

Afgevallen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste,
    Ik ben een jongen van 17 jaar.
    Sinds 4 a 3 weken ben ik 3 kilo afgevallen. In die tijd heb ik 5 dagen hoofdpijn gehad, toen heb ik ook wat minder gegeten ik heb zo’n 2 keer mijn avond eten overgeslagen en eet ik sinds 6 weken geen ontbijt meer door de weeks.
    Maar 3 kilo in 3 weken is wel veel volgens mij!
    Zou dit te maken kunnen hebben met kanker

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hoi ook een jongen van 17 hier. Ik zou allereerst niet aan kanker denken. Er bestaat ook nog dingen als pfeiffer, griepje etc. Bezoek wel je huisarts en vraag of het mogelijk is om bloed te prikken.

Reageren
    Suzan

Denk dat je het zelf al aan geeft,je bent minder gaan eten.
    Dan is het logisch dat je af gaat vallen.
    Als je weer normaal 3 gezonde maaltijden per dag gaat eten,zul je vast weer op je normale gewicht terug komen.
    Pas als dat niet zo is, zou je kunnen denken dat er iets aan de hand zou kunnen zijn

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft te maken met de hoofdpijn en minder eten.
    Ipv je zorgen te maken over enge ziekten kun je beter hulp gaan zoeken voor je angststoornis…

Reageren
    Anoniem

Ik ben niet echt veel minder gaan eten allen 4 dagen in de week ontbijt ik niet

Reageren
    John (moderator)

Je hebt 2 x je avondeten overgeslagen en ontbijt al 6 weken niet

Reageren
    Anoniem

Ontbijt is essentieel. Zeker voor een jongen van 17. Eet meer. Ga indien je je zorgen maakt naar de huisarts en laat je bloed dan prikken. Niemand kan van afstand ruiken of je kanker hebt wat weliswaar onwaarschijnlijk is.

Reageren
    Anoniem

John ik ben een andere anoniem. Niet degene die het bericht heeft geplaatst.

Reageren
    Suzan

@Anoniem2 Misschien jezelf dan even een nummer ofzo geven ipv dezelfde naam als de topicstarter,voorkomt verwarring bij lezers, John kan wel zien wie wie is,wij niet😉

Reageren
Reageer op: Afgevallen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.