- Anna3 oktober 2023 om 15:52
Ik heb al drie weken last van mijn keel / naar beneden toe richting de longen. Ontdekte zojuist ook allemaal bultjes en bel de huisarts, niet eerder dan als maandag plek zes!! hele dagen wachten dus. niet normaal ! Dadelijk is het wel kanker of iets serieus en dan haal je de afspraak niet eens.
Suus3 oktober 2023 om 19:07Roger23 maart 2024 om 17:32Wat is het bobbeltje achterin. Ga maandag naar de huisarts, voel veel slijm en heb moeite met slikken
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
23 maart 2024 om 17:52Dan is het beter om dat maandag aan de huisarts te vragen die kan het beter bekijken dan aan de hand van de foto
ReagerenThierrytje21 mei 2025 om 00:14Wie kan mij vertellen wat dit is?
ReagerenJohn (moderator)
21 mei 2025 om 09:56Waarschijnlijk zal de huisarts dat kunnen zeggen.
ReagerenJenny786 juni 2025 om 21:46Dit forum helpt niet heel erg. Enige antwoord wat je tegenkomt is ga naar de huisarts….
Ook laat niemand weten wat uiteindelijk de diagnose was van de huisarts. Maar dat snap ik wel als je hier na een vraag zo kort af een antwoord en soms zelfs een snauw krijgt…
Jammer!
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2025 om 22:22Denk je dan echt dat hier iemand zonder enige vorm van onderzoek zou kunnen zeggen of iemand keelkanker heeft?
Reageren
Of dat er hier helderziende zijn die zonder ook maar iets te kunnen zien zouden kunnen zeggen wat iemand heeft zoals bij de laatste vraag? Of op zondag een vraag stellen als je maandag al naar de huisarts gaat? Aan die verwachtingen kunnen we hier helaas niet voldoen. Dus is het enige zinnige advies om er dan mee naar de huisarts te gaan. Of gewoon een nachtje slapen totdat je bij de huisarts bentJohn (moderator)
6 juni 2025 om 22:25En dat mensen uiteindelijk niet laten weten wat de diagnose was ligt ook niet aan het forum. Als ze zelf geholpen zijn vinden ze het meer belangrijk om daar nog iets van te melden.
Reageren