- Lisa28 november 2020 om 13:22
Beste,
Ik heb na al een tijdje met een benadering gevoel achterin de mond te lopen met een lampje in mijn keel gekeken en zie van alles waarvan ik niet weet of het ernstig is.
Zo zie ik twee witte puntjes op mijn amandel, en een bobbetje achterin op de wand. Ik vrees na googelen uiteraard voor het ergste, kanker. Ziet u iets op deze foto wat niet hoort?
Alvast zeer bedankt voor het kijken
23 reactiesReagerenLisa28 november 2020 om 13:25Witte puntjes op amandel en bobbeltjes en roodheid op achterwand keel.
Alvast bedankt voor het kijken
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
28 november 2020 om 16:00Dat heeft met kanker helemaal niets te maken maar met een amandelontsteking of een keelontsteking
ReagerenLisa28 november 2020 om 19:31Beste John,
Hartelijk dank voor uw reactie. Ik dacht het eerst ook maar omdat het nu lange tijd zo is ben ik gaan twijfelen. Het is erg fijn om te horen dat dit niet op kanker lijkt.
Groet
ReagerenSofie w26 november 2021 om 19:13Is dit normaal.
Er zit altijd precies iets in mijn keel als ik slik.
Gevoel of er iets is blijven steken.
Alvast bedanktReagerenBijlagen:
John (moderator)
26 november 2021 om 20:45Heb je veel stress of spanningen?
ReagerenMylo29 december 2022 om 22:18Hallo,
Ik heb de laatste tijd last van verstopte neus en keelpijn heb eens gekeken en op de achter want zit er een soort bubbeltje kan het kwaad? En zijn men amandelklieren ok?
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
29 december 2022 om 22:20Je leel is wat rood, maar verder kan ik niks bijzonders zien
ReagerenLouize21 maart 2023 om 18:17Hallo, net aant herstellen van corona. Erg ziek geweest met keelpijn/ hoesten enz. Twee dagen ervoor zag ik een klein bultje maar is groter geworden en rood. Heb geen amandelen meer. Wat kan dat zijn? Heb nog wel wat keelpijn maar is nu 3 wkn geleden en bultje
Reageren
wordt niet minder. Bultje had ik eerst nietJohn (moderator)
21 maart 2023 om 18:24Helaas is er geen helderziende aanwezig…
Reageren
Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijkenLouize21 maart 2023 om 18:55Lisa25 maart 2023 om 21:15Zelf hier ook een gek bultje die groter geworden lijkt. Durf het bijna niet te vragen maar ziet dit er afwijkend uit? Al zeker maand aanwezig inclusief roodheid.
Reagerenkoos20 mei 2023 om 21:40Koos21 mei 2023 om 14:19Suus21 mei 2023 om 15:22@Koos
Je kunt toch eigenlijk niet verwachten dat iemand aan de hand van dergelijke foto’s een diagnose kan stellen.
Reageren
Als je er last van hebt of ongerust over bent,kun je beter even naar de huisarts gaan. Die kan er fatsoenlijk naar kijken.