John (moderator)
28 maart 2020 om 16:47Graag gedaan. Ook voor jou een fijne dag
Bang30 maart 2020 om 18:56hoi Esther
Ik heb waarschijnlijk ook die tonsil (speekselsteentjes) wat zijn jou symptomen? Ik heb het gemerkt toen ik iets at waardoor ik een pijnlijke scheut kreeg in mijn keel en dan in de vlak waar die klier zit.
ReagerenEsther27 april 2020 om 15:01Ik had af en aan keelontsteking. Toen die eindelijk over ging na een kuur bleef ik witte brokjes uitscheiden uit mijn keelamandelen. Ik voel het wanneer ik een brok gevoel krijg ik m’n keel en af en toe komt er eentje los en kan ik hem van m’n tong afschrapen (ieuww)
ReagerenJohn (moderator)
27 april 2020 om 15:58Dat zijn amandelstenen.
ReagerenEsther5 mei 2020 om 13:43Kunnen daar je klieren van opzetten? Ik maak me er nog steeds druk om. Ben al twee keer bij de huisarts geweest voor die klieren en hij voelt niks bijzonders zegt hij. Eentje is iets groter maar hij zegt dat bij lymfeklier kanker je klieren heel groot moeten zijn (echt kastanje formaat) klopt dit? Als ik de linker en rechterkant van mijn nek controleer is links de klier iets kleiner dan een erwt en rechts zo groot als een tuinboon (hij zit in de overgang van nek naar schouder) wat denkt u?
ReagerenJohn (moderator)
5 mei 2020 om 17:20Niks aan de hand dus. Je huisarts heef helemaal gelijk
Reageren