Zoeken Vraag het forum

Lymfe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Graag gedaan. Ook voor jou een fijne dag

Bang

hoi Esther

Ik heb waarschijnlijk ook die tonsil (speekselsteentjes) wat zijn jou symptomen? Ik heb het gemerkt toen ik iets at waardoor ik een pijnlijke scheut kreeg in mijn keel en dan in de vlak waar die klier zit.

Reageren
    Esther

Ik had af en aan keelontsteking. Toen die eindelijk over ging na een kuur bleef ik witte brokjes uitscheiden uit mijn keelamandelen. Ik voel het wanneer ik een brok gevoel krijg ik m’n keel en af en toe komt er eentje los en kan ik hem van m’n tong afschrapen (ieuww)

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn amandelstenen.

Reageren
    Esther

Kunnen daar je klieren van opzetten? Ik maak me er nog steeds druk om. Ben al twee keer bij de huisarts geweest voor die klieren en hij voelt niks bijzonders zegt hij. Eentje is iets groter maar hij zegt dat bij lymfeklier kanker je klieren heel groot moeten zijn (echt kastanje formaat) klopt dit? Als ik de linker en rechterkant van mijn nek controleer is links de klier iets kleiner dan een erwt en rechts zo groot als een tuinboon (hij zit in de overgang van nek naar schouder) wat denkt u?

Reageren
    John (moderator)

Niks aan de hand dus. Je huisarts heef helemaal gelijk

Reageren
Reageer op: Lymfe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.