Zoeken Vraag het forum

John please help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ivar

Heb vier bksuwe plekken 1 rechtsonder in mijn buik 1 op mijn knid rn 2 op mijn arm en de dokter zegt dat het niks is klopt dat

11 reacties
    Reageren
    Ivar

En kan je een behandeling  voor leukemie weigeren als het kind en dd ouders daar toedtemming voor geven. En had vanmorgen en korstje eraf gekrabt en die was meteen weer dicht gegroeid dus zei de dokter dat mijn bloedplaatjes oke waren

Reageren
    Anno

Als je leukemie zou hebben, dan zou je veel meer klachten hebben.

Reageren
    Ivar

Ben ook moe enzovoort maar de dokter zegt dat sl did klachten door spanninv komen

Reageren
    Ivar

Ook zegt mijn mentor dat ik ben afgevallen maar heb de afgelopen vakantie veel gefiets en eet iets minder koeken en heb wel veel stress de afgelopen dagen maar eet wel veel andsre vettte dingen dus klopt dit wel

Reageren
    John (moderator)

Niks om je druk over te maken

Reageren
    John (moderator)

Dat is iets waar je over na zou kunnen denken als je leukemie zou hebben. Maar dat heb jij niet.

Reageren
    Ivarrr

Maar heb nu 9ok een blauwe plek bij mij ribben zonder dat ik weet hoe het komy

Reageren
    John (moderator)

Blauwe plekken kun je al snel krijgen. Maar jij hebt geen leukemie.

Reageren
    Ivarrr

Ik begon op die plek te drukken en toen deed het lijn en volgens mij heeft jenand mij daar ook geslage

Reageren
    John (moderator)

dan weet je ook waarom je daar een blauwe plek hebt

Reageren
    Ivar

Maar weet het niet zeker en het begon pijn te doen door dat ik ging druk ken

Reageren
Reageer op: John please help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.