Zoeken Vraag het forum

Vulva kanker? Bultje en gaatje bij Kleine schaamlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Wie weet wat dit is. Heb soort van bultje. Het voelt hard aan en is wat glazig. Is bijna even groot als een erwt. Ik heb het een tijdje, en het doet ook wel pijn. Het is geen puist. Zoals je op foto ziet heb ik ook een gat in mn kleine schaamlip??

12 reacties
    Reageren
    anoniem

1ste foto is paar maanden terug.2de foto is nu. Is groter geworden alleen je ziet het niet duidelijk.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het verstandig is om daarmee naar de dokter te gaan

Reageren
    Anoniem

gister naar huisarts geweest. Ben doorgestuurd naar gynaecoloog.

Reageren
    Kaat

Weet je al wat het is? Ik moet morgen naar de huisarts heb precies hetzelfde

Reageren
    Bib
    1. Ik heb ook zo’n glazig bultje. Wat is er bij jullie uit gekomen?
    Reageren
    267/
    • En wat had je ik heb precies hetzelfde
    Reageren
    123

Al nieuws van de dokters? Heb sinds 2 dagen ook iets gelijkaardigs en maak me zeer veel zorgen…

Reageren
    Anoniem1

Wat is er vorig jaar bij jou uitgekomen?

Reageren
    Ellen22

Ja, daar hebben we wat aan, eerst een vraag stellen,daarna niet meer reageren. Jammer.

Reageren
    Suzan

@Ellen

Dit is is een beetje een rare reactie vind ik.  De topic starter heeft de vraag voor zichzelf gesteld, niet voor jou. Misschien had zij voldoende aan het advies er mee naar de dokter te gaan en houdt ze de uitkomst daarvan liever privé.

Als jij een soortgelijk probleem hebt, zal het advies er mee naar de huisarts te gaan, dus ook voor jou gelden

Reageren
    Sas

Bedankt voor deze reactie ?

Reageren
    Sas

Heb zelf af en toe soort van puist (ert formaat), bij mij is het een verstoppingen van vochtklier. Kan het laten zitten (tot het weg gaat), laten weg halen, en zelfs zelf uitdrukken (even door de pijn heen), goed schoonhouden natuurlijk.

Natuurlijk ben ik hier wel eerst mee langs de gynaecoloog geweest en bij twijfel ga ik zo weer langs. Geen risico menen met je gezondheid ook daar beneden niet is mijn advies.

Gr Sas

Reageren
Reageer op: Vulva kanker? Bultje en gaatje bij Kleine schaamlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.