- Kyra21 augustus 2018 om 12:51
Sinds vorige week donderdag op vrijdag is er een wondje uit het niets op mijn gezicht (kin) ontstaan.
Voordat het wondje er zat kan ik me nog heel vaag herinneren dat het een beetje rood was, maar verder niks geks.
Het lijkt bij het wondje alsof alleen de bovenste huid er vanaf is, een soort van schaafwondje. Er zit een dunne korst op.
De vriendin waarmee ik nu op vakantie ben zegt dat het lijkt alsof het wondje groter wordt.
Dus kortom: Een wondje uit het niets op mijn kin, lijkt een schaafwondje dus alleen de bovenste huid er vanaf en hij lijkt wat groter te worden.Weet iemand wat dit misschien is?
5 reactiesReagerenKyra21 augustus 2018 om 12:55Misschien ook nog belangerijk erbij te vermelden dat ik woensdagavond met iemand die ik niet ken gezoend heb. Alleen lijkt het me sterk dat er daarvan 1-2 dagen later een wondje op mijn kin ontstaat.
Plus een afbeelding van het wondje:
ReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2018 om 01:10Het lijkt inderdaad op een schaafwondje. Als het blijft aanhouden of het plekje groter wordt , ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenZoë7 juli 2025 om 12:49Ik heb precies het zelfde en gaat maar niet weg
ReagerenSuus7 juli 2025 om 13:19Dan geldt voor jou ook het advies je huisarts er even naar te laten kijken
ReagerenL22 november 2025 om 13:30Hallo, is iemand hiermee naar de huisarts geweest? Ik heb namelijk precies hetzelfde sinds vanochtend. Dank!
Reageren