Zijn er op deze foto symptonen te zien die kunnen wijze op keelkanker?
Zie volgende post hieronder
ik bedoel de bultjes etc die ik achter op de keelholte zie etc..
Dat heeft niks, maar dan ook helemaal niks met keelkanker te maken. Je keel is geïrriteerd
het feit dat ik daar naar suggereer, komt omdat ik al 2 weken ook een irritante hoest heb en slijmvorming in de keel.. en ja als je dat gaat googlen kom je meteen uit op keelkanker..
dat is een probleem met googlen.....Ga naar de huisarts als je klachten hebt die blijven aanhouden
Mijn lymfeklieren achter op de nek zijn ook al jaren opgezwollen. Uit de echo komt geen gekkigheid. En mijn bloedwaarden scoren ook op alles goed.
Zou dat dan door chronische keel irritatie kunnen zijn gezien mijn keel er ook zo uit ziet ? Ik heb wel een paar keer herpes in mijn keel gehad maar die klieren achterop de nek zijn nu al 3 jaar gezwollen en blijven 0,7 cm
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
het zal dan toch een gevolg zijn van de herpes infectie,
Ook ik vind mijn keel er raar uit zien, of vinden jullie van niet? Heb wel al heel lang een hese stem en veel slijm enz. Moet ik naar de dokter, of maak ik me druk om niks?
Het lijkt op een schimmelinfectie. Ga naar de huisarts
Wat zouden deze bultjes kunnen zijn? doet pijn bij slikken en straat uit naar mijn oor. het voelt dat er iets vast zit in mijn keel. Het is weekend en kan morge pas langs de dokter gaan
Dat zul je dan horen als je morgen naar de dokter gaat