- ivar10 mei 2018 om 18:36
Hallo, ik ben ivar en heb sinds drie weken kniepijn. Het begon naar een val en soms voelde ik steekjes. Ik letter er niet erg op en was gewoon blij. Maar na een biologie les over kanker voelde ik weer steekjes en begon ik me zorgen te maken waardoor er meer pijn kwam waardoor de stress meer toe nam en ik helemaal gek werd. Totdat ik andere halve week geleden bij mij zelf dacht het kan niks zijn en toen viel de spanning van mij af en had ik geen pijn meer. Maar sinds vorige week donderdag voelde ik weer een kkein steekje en kwam de stress en de pijn terug. Dus liet ik het weer los maar nu naat drie dagen heb ik er nog steeds last van. Iedereen zegt dat ik er teveel mij bezig ben en er daarom nog last van heb maar wat denkt u.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 mei 2018 om 18:39je weet wat ik ervan denk……
Reageren
de klachten zijn begonnen nadat je gevallen bent en voortdurend op de blauwe plekken bent blijven drukken. dat kan dus nooit door een ziekte worden veroorzaakt, maar door het vallen en het drukken. De klachten waren even weg en dan ga je er weer opletten en voel je weer van alles. Het is toch echt de hypochondrie die dat doet.Anoniem10 mei 2018 om 18:49Sorry het spijt me maar ik ben zo bang ik kom s’nachts niet in slaap van fe stress en de pijn. Ik zal het proberen het spijt me meneer of mevrouw
ReagerenJohn (moderator)
10 mei 2018 om 18:52Je hoeft je niet verontschuldigen hoor…..
ReagerenAnoniem11 mei 2018 om 08:27En als de knirpijn nog steeds pijn doet over een paar dagen is het dan wel iets ergs. Zelf denk ik dat de ik misschien wel last heb van gespannen spieren in mijn knie
ReagerenJohn (moderator)
11 mei 2018 om 08:36dat hoedt zeker niets ergs te zijn. Je moet gewoon even naar de dokter gaan
Reageren