Zoeken Vraag het forum

halskanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annelies

hoi , enkele weken  geleden had ik veel pijn aan mijn halsgebied nu was het een tijd weg en nu begint het terug te komen . Het is nu wel heel zf en toe een steekje maar dat is het ook kan het zijn op de manier waarop je slaapt ik slaap met mijn hoofd naar beneden zodat mijn halsspier gebogen is . Of is het halskanker ? Groetjes

19 reacties
    Reageren
    Annelies

maar nu stoort het me niet echt ik vind het gewoon naar?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan van alles zijn , maar beslist geen halskanker. Wat een idee zeg…. Ga naar de huisarts als de klachten langer aanhouden

Reageren
    halskanker ?

Dus u denkt dat het zeker geen halskanker is ?

Reageren
    John (moderator)

Ja, absoluut.

Reageren
    Halskanker

Oke , maar wat Ian het dan zijn is dat mss dat ik meer water moet drinken of verkeerd slaap of ???

Reageren
    John (moderator)

Het kan door een verkeerde slaaphouding komen

Reageren
    Halsspierpijn

Ja ik denk het ook , hoelang houd dit dan aan deze lichte pijn ?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden

Reageren
    Tegen doen?

Oke , geen probleem ! Kan ik hier iets tegen doen? En wat is een perfecte slaaphouding ? Groetjes

Reageren
    John (moderator)

Ook dat is een vraag die ok zo niet kan beantwoorden. Slaaphouding is individueel. Probeer eens een ander hoofdkussen..

Reageren
    Anoniem

Maak me toch zorgen dus ga ik wel naar dokter deze week maar ik heb zo pijn aan 1 kant waar ik ook gebogen mee slaap aan mijn halsspier , dus u bent SUPER zeker dzt dit geen kanker is? Groetjes .

Reageren
    John (moderator)

Die vraag heb ik al beantwoord. Kanker in de hals begint zo echt niet…

Reageren
    Anoniem

oke super , wat zijn de eerste symptomen ?

Reageren
    John (moderator)

Daar ga ik je dus geen antwoord  op geven. Je bent sowieso al wat hypochondrisch wat kanker betreft. Als ik je daar nou een lijstje van ga geven, ga je constant speuren of er nog andere symptomen te vinden zijn, en raak je nog meer in de stress en ga je van alles voelen dat er niet is.

Reageren
Reageer op: halskanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.