- Anoniem1239 januari 2022 om 13:20
Goedemiddag!
Ik heb een week terug 10km door de duinen hardgelopen en op redelijke schoenen later lang door Amsterdam gelopen (al had ik wel wat voetpijn daarna). Ik heb na het hardlopen vaak dat de huid aan de linkerhoek van mijn nagels wit is. Alsof er een blaar gaat ontstaan. Nu opeens zag ik vandaag ook aan de linkerkant van mijn nagel van mijn een na kleinste teen een roodbruine vlek. Ik denk zelf dat het gewoon een bloeding door de wrijving in de schoen is geweest van 1 vd twee (hard)loopsessies maar het is me eerder echt niet opgevallen. Ik heb wat rond gezocht en in mijn ogen ziet het er niet heel duidelijk uit als een bloedblaar oid. Het is ook niet dik en het doet geen pijn als ik er op druk. Het is ook niet dat de nagel in die hoek in mijn huid drukt..dus geen ingegroeide nagel voor zover ik kan zien. Wat kan dit zijn?
[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
Bijlagen:
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 januari 2022 om 15:34een onderhuids blaartje
ReagerenAnoniem12311 januari 2022 om 18:06Bedankt voor je antwoord! Ik heb opnieuw hardgelopen en ik zie inderdaad dat die hoek van de teen nogal in de verdrukking komt. Tijd voor nieuwe hardloopschoenen…
Reageren