- Scarecrow25 december 2017 om 01:47
Ik heb al een paar maanden een bultje wat niet weg gaat. Er zit geen beweging in. Je voelt de verdikking op de huid (onderbeen). Met scheren of krabben gaat het open. Het is nu ook open. Maar als je er aan voelt dan voelt het glaxig aan. Moet ik me zorgen maken?
5 reactiesReagerenScarecrow25 december 2017 om 01:52John (moderator)
25 december 2017 om 08:12Het kan een ontstoken haarzakje of talgkliertje zijn. Probeer er zoveel mogelijk vanaf te blijven
ReagerenScarecrow25 december 2017 om 08:40Komt er dan alleen maar bloed uit als het open gaat? Heb gekeken op talgklier en haarzakje. Maar daar lijkt een witte punt op te zitten? Dat heb ik niet als het niet open is. Het is meer roze van kleur. Ik ben van mezelf erg bleek. Dat het valt meteen op. Het is ook niet altijd open. Maar het is nu de zoveelste x dat het open is gegaan. Gaat een talgklier of ontstoken haarzakje uit zich zelf weer weg? Ben een leek hierin.
ReagerenJohn (moderator)
25 december 2017 om 08:43Er komt alleen maar bloed uit als het open gaat. En zoals het er op de foto uitziet, gaat het regelmatig open door scheren en krabben. Geeft het een s de tijd om te genezen.
ReagerenScarecrow26 december 2017 om 10:47Oka.. dank je wel. Zal ik doen. Fijne Kerstdag toegewenst..
ReagerenJohn (moderator)
26 december 2017 om 12:42Ook voor jou en je naasten nog een fijne Kerst.
Reageren