Zoeken Vraag het forum

Hevige pijn bij uitgezaaide borstkanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Yvonne

Wat zijn de mogelijkheden om die hevige pijn te bestrijden. Arm en benen zijn zeer pijnlijk en natuurlijk ook mijn rechter borst.

3 reacties
    Reageren
    Yvonne

Enorme stekende pijn in de borst en pijn in de rechter arm en in de benen. Ik stel deze vraag omdat mijn vrouw denkt dat paracetamol de enige pijnstiller is. Zij wil ook niet dat ik de dokter bel. Wat moet ik doen om die pijn te stillen.

Reageren
    John (moderator)

Je mag toch zeker nog wel zelf bepalen of je een dokter belt als je pijn hebt….

Reageren
    Suus

Wat eigenlijk een vreemde vraag om op een forum, waar gaan artsen zijn, te stellen .

Je bent bij een oncoloog onder behandeling, zou je denken. Eén van de taken van die oncoloog  is de pijn zo dragelijk mogelijk houden. Dan is dit dus  iets om met hem/haar te bespreken!

En idd, je bent een volwassen vrouw, het is jou keuze om contact op te nemen met je behandelend arts, de huisarts of huisartsenpost als je veel pijn hebt. En als je partner daar tegen is en jou pijn laat lijden, zou ik over die relatie ook maar eens goed nadenken, want erg supportive  is ze zo niet…..

Reageren
Reageer op: Hevige pijn bij uitgezaaide borstkanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.