rode/witte stipjes/puntje"/> rode/witte stipjes/puntjes boven je lippen - Medische Forum - Dokter.nl

rode/witte stipjes/puntjes boven je lippen

hoi allemaal.

ik heb een probleem. ik heb van die rode/witte puntjes of meer puistjes boven mijn lippen.
    het komt ook alleen boven mijn lippen voor.. voor de rest komt het nergens voor hoor.
    ik scheer mijn bovenlip altijd ,maar dan met mijn vader's scheermachine.. want mijn ouders mogen het niet weten ,dat ik me scheer. maar ik scheer me dus daarmee. al jaren.. maar nu opeens krijg ik dus van die witte puntjes boven mijn lippen.
    ik probeer ze altijd uit te knijpen ,maar dan word het rood. ik heb er nu 3 en ik krijg er nu zo te zien meer. maar ik weet niet waar het aan ligt en wat ik moet doen om er van af te komen!

-xxx- een meisje die jullie hulp nodig heeft!

Reageer

is het niet verstandig om gewoon een scheermestje te kopen?? en te verstoppen?? deed ik ook vroeger niemand die het wat of zag.. bedoel hiet is niet echt zo een fris idee dat je vader zijn gezicht er weer mee gaat scheren maar goed,

wat het kan zijn is scheer je het met water of gewoon ''droog''?? dan krijg je idd soort van stoppeltjes... kan geen kwaat hoor verder. misschien heb je dat met een weg werp scheer mesje die je nat kan maken of gewoon onder de douche scheren dat doe ik ook namelijk en ik heb nergens geen last van

Reageer

Bij gebruik van niet scherpe mesjes kun je allerlei kleine wondjes krijgen die snel geïnfecteerd kunnen raken. Beter gebruik je dus inderdaad nieuwe mesjes, en een goede aftershave (de alcohol erin desinfecteert eventuele kleine wondjes).

Reageer

Miss een rare vraag maar heb je orale sex gehad ?

Reageer
Reageer op: rode/witte stipjes/puntjes boven je lippen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif