Ongeveer 1,5 week geleden kreeg ik na het scheren ongelofelijke last van jeuk bij mijn schaamstreek/anus, er waren verder geen bultjes of iets. Ik had dit nog nooit eerder gehad en het scheren doe ik wel vaker. Heb er toen sudocreme opgesmeert en na een week leek het bijna over te zijn. Tot 3 dagen geleden toen er allemaal bultjes kwamen (rare is dat ik maar een één kant last van heb). Nu is het heel erg geirriteerd, pijnlijk en is de jeuk (wel minder) terug. Ik smeer weer sudocreme maar heb het idee dat er niks veranderd. De laaste 2 nachten heb ik zelfs niet goed door kunnen slapen. Een SOA lijkt mij niet voor de hand liggen aangezien het al een aantal maanden geleden is geweest dat ik sex heb gehad. Weet iemand toevallig wat ik heb of hoe ik mijn klachten kan verminderen. Wou sowieso bij de dokter langsgaan maar dan kan ik pas donderdag terrecht. bedankt
Hallo Susanne,
Ben je al bij de HA geweest? Wat zei hij dat het was?
Dit lijkt het meest op een simpele infectie van de 'scheerwondjes'. Dit geneest vanzelf wel weer, en misschien wil de huisarts je wat fucidine meegeven.
vreselijke jeuk bij schaamlippen en anus vaak in de avond en in de nacht
ik vind het naar om naar de dokter te gaan net of ik niet schoon op mijn lichaam ben .
Je zou een schimmelinfectie kunnen hebben. Dat heeft niets met niet schoon op je lichaam zijn te maken. Ga dus met de klachten naar de huisarts. Het is moeilijk om er ongezien iets over te zeggen.