Ik doe kickboxen en draag katoenen slips die strak zitten maar ik begin mij gewoon zorgen te maken want het blijft maar terug komen en ik weet niet wat ik moet doen en weet ook niet precies wat het is ik durf soms zelf nie buiten komen als het erger word en ik heb een heel goede hygiëne ik douch me 3x per week na het sporten.
.
3 x per week alleen na het sporten is eigenlijk niet voldoende.
Het lijkt op een droge schrale huid.
En wat is hier tegen te doen?
Ik heb atopische huid dus meer dan 3 keer kan slecht zijn voor mijn huid
Maar als je toch weet dat je een atopische huid hebt, dan weet je eigenlijk ook waar die klacht dan vandaan komt. Probeer dan een vochtinbrengende creme of ga ermee naar een dermatoloog
Ik ga morgen ook naar de dokter ik had vorige keer ook een huidschimmel op de borstkast ik heb 1 week daktarin gesmeerd en het was dan weg ze hebben dan een staaltje genomen kan ik dit ook doen met de schilfertjes op de penis en balzak? Want het jeukt heel hard soms ik heb ook nog een foto genomen tussen de penis en schaamhaar .
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
....
Ik zie op die foto alleen dar de huid er wart geirriteerd uitziet. En dat kan dus van het scheren zijn. Maar wacht gewoon even wat de dokter morgen zegt. Die kan het dan toch beter bekijken dan ik vanaf een foto
Hallo ik ben dus naar de dokter geweest en heb nizoral voorgeschreven gekregen en ze zij dat ze indd ook dacht aan een droge en geïrriteerd huid ze zij als de klachten erger worden dat ik elocom moet smeren maar het was niet echt duidelijk hoe lang ik dit dan moet doen
Als het goed is staat dat in de bijsluiter, of gewoon even navragen bij de huisarts