Hallo ik heb nu al ongeveer 2 jaar last van een huidschimmel op de penis en balzak ik ben al meerdere keren naar de huisarts en dermatoloog geweest en zij zeggen telkens dat het weg is maar blijft maar terug komen beschrijving : op de penis heel kleine schilfertjes en op de balzak ook maar met rode vlekjes op de schaamhuid rode kleine vlekjes kan er mij iemand raad of advies geven ik zou graag willen dat dit definitief weg is alvast bedankt
Ik was nog iets vergeten Het is al een paar keer bijna helemaal weg gegaan
Scheer je je schaamhaar weg?
Soms maar meestal met een scheermachine maar zou dit ook kunnen zijn door te zweten ik zweet 3x per week intensief en het word meestal ook erger als ik gezweten heb dit is daarom ook heel vervelend ik zou meer willen trainen maar het gaat daarom niet
Zweten en scheren kunnen een oorzaak zijn
Mischien inderdaad dus moet ik fan stoppen met mijn sport? Ik heb al heel veel crèmes gebruikt zoals :daktarin,daktacort,elocom,la rosche posay cicaplast en pilletjes fluconazole daarom begin ik mij ook zorgen te maken omdat ik 16 ben en snap je met de meisjes en zo is dit heel vies voor hun dus zo u eventueel tips hebben om dit weg te krijgen?
Je zou niet hoeven stoppen met sport. je moet allen zorgen dat je je goed verzorgt na het sporten. Douchen en zorgen dat alles goed droog is en zo min mogelijk synthetisch strak ondergoed dragen. Eventueel wat zwitsal babypoeder gebruiken. En even niet scheren.
Ik denk dat het de combinatie van de 2 is moet ik nog eens een afspraak maken bij de huisarts? maar nog even een vraag kan dit een aandoening zijn waar geen remedie tegen is dus die ik altijd zal hebben? En ik ben juist terug van het sporten en tussrn mijn lies is een rode vlek lijkt eczeem op de balzak is het ook zo maar het jeukt meer en is meer in vlekken
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ga er dan idd mee naar de huisarts. En of het iets blijvends is, kan ik helaas ook niet zeggen zo
Zou ik eens proberen met Bepanthen eczeem creme als ik dit smeer op mijn liezen verdwijnt het na een dag of drie dus misschien ook eens proberen op de balzak en penis maar ben gewoon bezorgd dat als ik dit probeer dat het erger wordt
Maar ik twijfel tussen eczeem en huidschimmel want het is gewoon rood of wat lichter dan mijn huid en er zijn soms ook schildertjes maar heel klein dus zou ik die creme eens een kans geven als dit niet werkt heb ik ook nog 4 fluconazole pillen liggen en kan ik deze nog nemen
Ik heb ook nog elocom maar hoe lang mag je dit max smeren en hoeveel tijd moet er tussen zitten als je dit opnieuw wilt smeren want heb dit klein maandje geleden gesmeert en daardoor is het verbeterd maar op de balzak en achterkant van de penis blijft het rood en droog en op de voorkant begint het terug te komen
Ik zou eens even helemaal niets doen aan smeren en pillen. Je hebt al meerdere middelen met cortison gehad. Dat is ook niet bepaald goed voor de huid
Ga eerst naar de huisarts terug en vraag eventueel een verwijzing voor een dermatoloog
Ik kan foto's nemen maar ik zou deze niet op het internet willen zetten
Doe dan eens wat ik eerder al schreef
zorgen dat je je goed verzorgt na het sporten. Douchen en zorgen dat alles goed droog is en zo min mogelijk synthetisch strak ondergoed dragen. Eventueel wat zwitsal babypoeder gebruiken. En even niet scheren.
Wat doe aan sport en welk soort kleding draag je dan?