- Liver24 september 2016 om 13:31
Hallo,
Sinds vorige week voel ik mij erg zwak, en met vlagen ook erg duizelig en heb soms moeite met evenwicht.
ik heb geen oorpijn, wel veel hoofdpijn en pijn rond de sinussen, en moet soms even gaan liggen door dat ik mij moe voel.
Ik weet niet goed wat dit heeft kunnen veroorzaken, sinds ik niet echt iets ‘verkeerd’ heb gedaan, of ook niet in contact ben geweest met zieke mensen.Enig idee wat dit kan zijn?
Bedankt3 reactiesReagerenAnoniem24 september 2016 om 13:45Uit ervaring gezegd: hyperventilatie.
Reageren
Doe de volgende test en post je score hier:
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietest
Dan zal @Tandor je antwoord geven.
Saai hè?
Hoe oud ben je en ben je man of vrouw?Anoniem24 september 2016 om 14:23Hyperventilatie? klinkt wel erg raar voor dit soort symptomen. ben uiteraard zelf geen dokter he, maar ik dacht zelf aan een oorontsteking.
Oren voelen vol aan en al het geluid is een beetje teveel, oren piepen ook aanhoudend en voelen warm aan, je weet wel de oren zelf gloeien.Is de link correct, enkele keren op geklikt maar ik krijg echter maar een blanke pagina.
Weet niet echt wat ik er van moet denken, maar zeker niet saai om eerlijk te zijn, ik heb eigenlijk wel een beetje schrik, vooral door de duizeligheid.
Ik ben een 22-jarige man.
ReagerenJohn (moderator)
25 september 2016 om 09:01