- Anoniem4 maart 2016 om 17:12
Ik had toch even op seborroisch eczeem gegoogled, maar kom daar nergens iets van bultjes tegen. Of zoek ik verkeerd?
Anoniem4 maart 2016 om 17:13En ik heb het maar op 1 plek en nergens anders
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2016 om 17:24Zo’n bultje ontstaat als je krabt op je hoofd als je seborroisch eczeem hebt.
ReagerenAnoniem5 maart 2016 om 14:42Ok dan zal het dat wel zijn. Kan ik het ook nog even aankijken straks met vaker haren wassen? Of gaat het niet meer vanzelf over? Doordat ik aan dat bultje gekrabt heb is alles erg geirriteerd nu..
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2016 om 16:19Je moet vooral niet vaker haren wassen. Dat is niet goed.
Reageren
Het kan vanzelf overgaan..maar ik denk dat het beter is om na de vakantie even naar de huisarts te gaan.Anoniem5 maart 2016 om 19:53Ok doe ik dat!
ReagerenAnoniem31 maart 2016 om 12:53Nu ben ik 3 weken geleden naar de huisarts geweest, ik had er aan gekrabt en er zat een korstje. Niks aan de hand zei de huisarts. Als het binnen 3 weken niet weg was kom dan maar terug. Nu zit er 3 weken later geen korstje meer, maar dat zelfde kleine bultje weer. Weer een afspraak maken dan? Vind het zo stom om iedere keer voor jan lul naar de huisarts te gaan
ReagerenJohn (moderator)
31 maart 2016 om 13:32Ga inderdaad even terug. Maar nu dan niet krabben zodat de huisarts het bultje goed kan zien.
Reageren