- Anoniem12 april 2015 om 06:48
Hallo allemaal,
Ik heb nou al 3 jaar lang bobbels in me nek. Ongeveer 2 jaar terug zijn we naar de ha geweest en liet me bloedprikken, in mijn bloed was niets te vinden. Nadat ik ernstig ziek ben geworden (heel veel overgeven, koorts, zweten, blauwe plekken) zijn wij teruggegaan naar de ha en heeft hij ons doorgewezen naar de kinderarts in het mca. Daar heeft de dokter helemaal onderzocht. Als ik over 2 maanden nog steeds die bobbels had moest ik terug komen, en een echo laten maken van mijn hals. Ondertussen ongeveer anderhalf jaar later zitten ze er nog steeds, terwijl de ha vertelde dat t gewoon opgezette klieren zijn en vanzelf weggaan, mijn moeder zegt ook hetzelfde. Maar na 3 jaar zijn ze nog niet weg en begin ik me zorgen te maken, want ik wil duidelijkheid. Anderhalf jaar terug zei papa, ja ik ga een afspraak maken maar heeft het nog steeds niet gedaan dus ze hebben er allebei een beetje schijt aan. Me vader zei toen dat hij bang was voor bloedproppen. Nou dit was mijn verhaal ik hoop dat iemand mij wilt helpen!!!
Meisje 14 jaar
7 reactiesReagerenAnoniem12 april 2015 om 06:59Oja ik ben ook nog getest op nikkel alergie, vanwege mijn brackets maar dit was niet het probleem!
ReagerenJohn (moderator)
12 april 2015 om 07:48Ben je wel terug geweest en is er een echo van de klieren gemaakt? Zo niet, dan moet je dus wel even terug naar kindersarts voor de echo. Of in ieder geval even terug nar de huisarts.
ReagerenAnoniem12 april 2015 om 07:55Nee ben niet meer teruggeweest omdat mijn moeder zegt dat het opgezette klieren zijn dat zei de ha toen ook maar de kinderarts zei dat ik na 2 maanden terug moest komen als ze er nog zaten. Maar het lijkt me sterk 3 jaar lang opgezette klieren, ik wil gewoon 100% bevestiging hebben wat dit is.
ReagerenJohn (moderator)
12 april 2015 om 09:24Het hoeft natuurlijk helemaal niets ernstigs te zijn, maar vind wel dat er naar gekeken moet worden. Terug naar de dokter dus.
ReagerenAnoniem12 april 2015 om 18:24Yes! Me vader zo ver gekregen dat hij dinsdag afspraak gaat maken bij de ha!
ReagerenJohn (moderator)
12 april 2015 om 21:27Goed gedaan !!!!!!
Reageren
Laat even wat weten als je bent geweest.Anoniem16 april 2015 om 06:27Ik ben net geweest, en de dokter keek me aan alsof ik gek was. Het zijn gewoon lymfekliertjes, maar hoe kan ik dat nou weer weten ik ben geen dokter?! Gelukkig is het dus niks ergs.
Reageren