- Anoniem18 januari 2015 om 13:22
Ik heb sinds kort echt een druk op me hoofd , ik zie een beetje wazig af en toe (ogen laten controleren , die zijn goed ) soms steek in me hoofd , ik begon pas helemaal te trillen en werd echt niet goed , ik voel me niet mezelf zegmaar , heb ook steeds het gevoel van controleverlies. Zou iemand weten wat het zou kunnen zijn .
Ik heb me bloed al laten controleren, hier is niks in gevonden.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 januari 2015 om 13:41Hoe oud ben je?
Reageren
Ben je man of vrouw?
Heb je veel stress of spanningen?
Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?
Heb je ook nog andere klachten?Anoniem18 januari 2015 om 16:56Ik ben een man van 20 jaar oud , drink in de weekenden vaak wel , drugs gebruik ik heel af en toe , gaat dan om xtc 1 keer in de 3 maanden.
Reageren
zit in me laatste schooljaar , loop in principe op schema om het af te ronden , mijn vader is wel 3 jaar geleden overleden (aan de gevolgen van kanker) , wat ik nooit echt goed verwerkt heb .
Verder heb ik niet meer klachten dan ik eerder genoemt heb.John (moderator)
18 januari 2015 om 22:09Het overlijden van je vader is natuurlijk wel een ingrijpende emotionele gebeurtenis. Als je daar nog wat stress van school bij krijgt en veel drinken in het weekend kan dat wel voor wat problemen zorgen.
Reageren
Ik zou je aanraden om toch met je klachten naar je huisarts te gaan en ze eens te bespreken.