Zoeken Vraag het forum

Druk in achterhoofd rechts, ietsjes boven het oor, soort bultje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi iedereen,

Sinds een dag of 3 heb ik vaak hoofdpijn, terwijl ik het daarvoor normaal nooit heb gehad, een dag later had ik ineens zo’n druk in mijn hoofd, alsof er een band om mijn hoofd zat, dat leek op spanningshoofdpijn, en sinds vandaag voelt mijn rechterhoofd, ongeveer aan de achterkant een soort van licht verdoofd, niet dat ik niks kan horen, geen doof gevoel. Met de linkerhelft is niks mis, die is normaal. Een hersentumor is t in elk geval zeker NIET, ben niet misselijk, moet niet braken, heb gewoon een lekkere goede eetlust, slapen doe ik goed,ik fiets best wel vaak, eigenlijk is alles normaal, op die ene druk na. Vroeger heb k s last van mijn nek links, dat ging wel weg. Maar ik voel wel rechtsachter een soort bultje schuin erachter waarvan ik denk dat dat de oorzaak kan zijn, wat voor bult t is, geen idee..maar als ik erop druk doet het in elk geval geen zeer. Wel zit de druk in diezelfde buurt. Ik hoop dat t een bekend probleem is.

Reageer op: Druk in achterhoofd rechts, ietsjes boven het oor, soort bultje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.